Veličan ve městě aneb... o cestách necestách, delších i kratších, do měst větších i menších. O tom všem se bude psát na tomto blogu.

Články budou hlavně o zážitcích a popisu jednotlivých čtvrtí San Francisca. Ale taky se budu snažit psát praktické rady, které třeba někomu pomůžou, když bude cestovat s vízem J1 do USA.



Friday, November 11, 2011

New York Rangers - Montreal 5:3

První den ve škole nám jeden týpek ("učitel") řekl, že občas se nám může stát, že to tu bude tak dobré, že třeba celý týden zapomeneme napsat mamce a ostatním, že jsme v pořádku a zdraví. Myslel jsem si že je to sranda, ale...

Tak nějak jsem zjistil, že můj plán, psát sem každý den zvlášť, asi nevyjde :) Proto to zkusím tak nějak rozdělit na jednotlivé akce a zážitky.

Byl jsem na NHL! Co k tomu dodat... Když jsem si sedl do sedačky v Madison Square Garden bylo to něco neuvěřitelného. V podstatě celý život na to čumíš jenom v telce, sbíráš kartičky hokejistů, hraješ NHL na komplu :) a teď jsem to zažil na vlastní oči. Byl jsem z toho totálně vedle!

Lístky do Madison Square Garden jde objednat přes NHL.com a cena je různá. Já jsem zaplatil docela pálku a to $87. Ale lepší zápas jsem si asi vybrat nemohl (Philadelphia tady nehraje), takže těch peněz nelituju. Rangers hrají zápasy přímo v centru města. Islanders hrají na stadioně asi 2 hodiny cesty odsud, takže to je trochu z ruky.

Seděl jsem ve třetím patře, ale výhled byl parádní, navíc hned vedle mě byla telka, takže když se něco stalo, tak jsem viděl opakovačku.

Diváci fandí slušně. Tak třeba Rangers hráli hned v první minutě přesilovku a ani jednou nevystřelili! Hráli hrozně. To kdyby se stalo na Kometě, tak už tam každý řve: "Kurva, hrajte něco!" Takhle jsem řval jenom já :) Naštěstí se pak rozjeli a dali 3 góly do konce třetiny.
Ani po rozhodčích nikdo neřve. Tak jsem si jednou zařval aspoň já, ale radši česky. Navíc diváci jsou tam namixovaní, žádný sektor pro hosty, nic takového. Fanoušků Montrealu tam bylo hrozně moc.

Za Montreal hrál Plekanec a Jarda Špaček. Oba dva tam patří k nejlepším! Bylo hned poznat, že když je Pleky na ledě tak je z toho šance nebo gól. V tomto zápase si připsal 3 body (0+3). Nahrál na všechny góly Montrealu. Musí tam vydělávat hrozné prachy :)

Hokej to byl parádní kromě třech gólů v první třetině tam byla i bitka asi šesti hráčů. V páté minutě dva borci dostali vyloučení do konce zápasu. To jim ani nestálo za to se přeslékat!
Všecky nahrávky na milimetr přesné, v totální rychlosti. Párkrát už jsem na hokeji byl, ale toto je absolutně někde jinde.


O přestávce jsem dal jedno pivko a prohlédl jsem obchod NY Rangers. Klobásky před stadionem negrilovali. Asi to tam ještě nedošlo.



1 comment: