Veličan ve městě aneb... o cestách necestách, delších i kratších, do měst větších i menších. O tom všem se bude psát na tomto blogu.

Články budou hlavně o zážitcích a popisu jednotlivých čtvrtí San Francisca. Ale taky se budu snažit psát praktické rady, které třeba někomu pomůžou, když bude cestovat s vízem J1 do USA.



Monday, July 29, 2013

Jak jsem... obnovil tento blog aneb "Trainee program - San Francisco, California, USA"

Jelikož můj termín odjezdu (listopad 2013) do San Francisca se nezadržitelně blíží, rozhodl jsem se probudit tento zapomenutý blog a podělit se s Vámi, milý návštěvníci, o své zážitky a strasti, které mě potkají. Píšu to hlavně proto, abyste se pobavili. A taky proto, že sem můžou zabrousti zájemci o cestu do USA, a tak jsem doufal, že třeba někomu pomůžu.

Zůstaňte (pozitivně) naladěni!

P.S. Pokud zabrousíte na blogu lehce nazpět, najdete mé fotky a sem tam nějaké články z první cesty do USA (NY) z listopadu 2011.

No comments:

Post a Comment